**
{% elseif cartEntry.wasPriceLast30Days %}**
{% elseif cartEntry.wasPriceLastCampaign && cartEntry.wasPriceLastCampaignDateFrom %}** {{cartEntry.LastCampDateFrom}}
{% endif %}Sprememba naročila Dokončaj spremembo
Pri HOFERju spodbujamo večkratno uporabo vrečk in skrbno ravnanje z njimi, da čim dlje služijo svojemu namenu. Klasične plastične nakupovalne vrečke smo v okviru iniciative Danes za jutri iz trgovin umaknili že pred dobrima dvema letoma. Odtlej kupcem nudimo vrsto bolj trajnostnih alternativ, kot so PEFC certificirana papirnata vrečka, biorazgradljiva vrečka ter nakupovalne torbe in nakupovalne vreče iz recikliranega materiala. Na prodajnem mestu pa ima posebno mesto tudi TRAJNOSTNA VREČKA IZ FAIRTRADE BOMBAŽA.
Prvo akcijo, ki je spodbujala uporabo trajnostnih vrečk iz Fairtrade bombaža, smo pod imenom »Manj je v(r)eč« začeli leta 2018. Takrat se je za uporabo tovrstnih vrečk odločilo skoraj četrt milijona njihovih kupcev in verjamejo, da bodo vrečke z ilustracijami Teje Ideje prav tako uspešne pri preoblikovanju nakupnih navad. Zelo je pomembno, da trgovci ponujamo konkretne trajnostne izbire. Uporaba trajnostnih vrečk je lahko za posameznika majhen, za okolje pa velik in ključen korak.
Pri HOFERju smo ta korak želeli narediti na pomenljiv, a prisrčen način. Ilustracije izražajo naše trajnostne cilje projekta Embalaža na HOFER misiji. BANANA denimo ponazarja zavezo, da bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave, PLOČEVINKA namen, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati, ČOKOLADA pa je simbol, da bomo do takrat za 15 % zmanjšali tudi celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk.
Želeli smo sodelovati s slovenskim oblikovalcem, s katerim delimo vrednote trajnosti. Teja Ideja nas je pritegnila zaradi svoje likovne izraznosti ter ustvarjanja izdelkov iz trajnostnih materialov in okolju prijaznih barv, pri izdelavi katerih sodeluje z lokalnimi mojstri. TEJA IDEJA v svojem kreativnem stilu poudarja: »Zavezo HOFERja o zmanjševanju embalaže njihovih izdelkov toplo pozdravljam in z veseljem sem ustvarila naše okoljsko odgovorne motive banano, pločevinko in čokolado. Okolje moramo razbremeniti, če želimo še naprej uživati v čokoladi. Samo en planet imamo in samo tu uspeva kakav.«