**
{% elseif cartEntry.wasPriceLast30Days %}**
{% elseif cartEntry.wasPriceLastCampaign && cartEntry.wasPriceLastCampaignDateFrom %}** {{cartEntry.LastCampDateFrom}}
{% endif %}Sprememba naročila Dokončaj spremembo
HOFER zagotavlja dostavo izdelkov do razprodaje zalog. HOFER dostavo izdelkov zagotavlja izključno na naslove v Sloveniji, zato bodo sprejeta zgolj naročila oseb z dostavnim naslovom v mejah Republike Slovenije. Čas dobave in način dostave (špedicija, pošta ali paketna dostava) sta odvisna od posameznega izdelka iz spletne trgovine HOFER dostava. Najdaljši dobavni rok je naveden pri opisu izdelka v spletni trgovini HOFER dostava v razdelku »Dostava in vračilo«. Če naročenega blaga ni na zalogi, vas bomo o tem takoj obvestili. V tem primeru vam bomo že prejeta plačila nemudoma povrnili.
HOFER lahko opravlja tudi delne dobave. Delne dobave so verjetne zlasti v primeru naročila različnih skupin izdelkov. Nevarnost izgube ali poškodovanja blaga preide na kupca šele ob izročitvi posameznega izdelka. Če kupec zamuja z izpolnitvijo obveznosti, HOFER ni dolžan opraviti dostave.
Morebitna storitev montaže ali druge storitve na lokaciji kupca so krajevno omejene in se opravljajo le v Sloveniji. Če kupec zaradi geografskih okoliščin ne koristi storitve montaže ali drugih storitev na lokaciji kupca, ni upravičen do vračila kupnine ali njenega dela.
Dobava blaga poteka v skladu s cenami, ki veljajo na dan sklenitve pogodbe in so navedene na spletni strani https://www.hofer.si oziroma v trgovinah družbe HOFER. Vse cene so navedene v evrih. Skupna končna cena nakupa vsebuje tudi veljavni DDV in stroške dostave. Za določene storitve dostave, ki jih kupec izrecno naroči (npr. dostava izven tržno običajnega časovnega okvira ali daljša hramba izdelka pri dobavitelju), lahko dobavitelj/špediter obračuna dodatne stroške dostave. O njih vas bomo vnaprej obvestili in vam jih ne bomo obračunali brez vaše privolitve.
Zahtevki iz naslova jamstva za stvarne napake se obravnavajo v skladu z veljavno zakonodajo. Z zakonom določeno jamstvo za stvarne napake izdelkov velja 2 leti od izročitve blaga.
Napaka je stvarna:
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli izjav o značilnostih blaga, ki jih je dala družba HOFER ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na izdelku.
Kupec mora družbo HOFER v zakonsko določenem roku obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in družbi HOFER omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je družbo HOFER pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico do:
Upodobitve izdelka niso vedno popolnoma skladne z izgledom dobavljenih izdelkov. Zlasti v primeru, ko proizvajalec posodobi ponudbo izdelkov, se lahko zgodi, da pride do sprememb v izgledu in opremi izdelkov. Kupec nima pravice do zahtevkov iz naslova jamstva, če so te spremembe majhne, ne vplivajo na povezane in običajne pričakovane lastnosti, če se izdelek lahko uporablja v skladu z opisom in so tovrstne majhne spremembe za kupca torej sprejemljive.
Morebitna garancija tretjih oseb (npr. proizvajalca), ki je razvidna v opisu izdelka na spletni strani ali v morebitnem priloženem navodilu za uporabo izdelka, ne omejuje pravic iz naslova jamstva za stvarne napake. Če želite uveljavljati garancijo, uporabite ustrezni garancijski list. Ta je, glede na posamezni izdelek, priložen izdelku ali pa je dostopen na spletni strani z opisom izdelka na https://www.hofer.si neposredno ob posameznem izdelku, oziroma trajno na našem HOFERjevem garancijskem portalu. Garancija velja ob predložitvi računa in izdelka, skupaj z vsemi pripadajočimi deli. Na zahtevo vam bomo garancijski list poslali tudi preko e-pošte ali klasične pošte. Če to želite, se obrnite na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam.
Garancija velja za proizvode, ki so bili dobavljeni na območju Republike Slovenije.
Povračilo škode zaradi kršitve obveznosti iz pogodbenega razmerja se izvrši v skladu z veljavno zakonodajo. Enako velja za zahtevke iz naslova odgovornosti za izdelke. Upoštevati je treba vsa opozorila na embalaži in na priloženih navodilih za uporabo ali varnostnih opozorilih. V primeru uporabe izdelkov ali ravnanja, ki ni skladno z navedenimi opozorili, ne prevzemamo nikakršne odgovornosti. Če je naročnik pravna oseba oz. podjetnik, HOFER ne odgovarja za dejansko škodo, ki je posledica male malomarnosti, odgovornost za izgubljeni dobiček pa je v celoti izključena.
Ne glede na zakonske garancijske pravice in zakonsko pravico do odstopa od pogodbe lahko naše izdelke iz spletne trgovine HOFER dostava, ki so bili kupljeni po 1. 1. 2024, vrnete v 90 dneh po dobavi, razen če je v opisu posameznega izdelka drugačen rok pravice do vračila kupnine. Če je bil izdelek kupljen pred 1. 1. 2024, velja 60 dnevni rok za vračilo (od dneva prejema izdelka). Do vračila kupnine ste upravičeni, če z blagom ravnate skrbno in je bilo blago razpakirano in uporabljeno le za preverjanje stanja, lastnosti in delovanja, kot je to običajno pri nakupih v trgovinah. Izdelke morate vrniti nepoškodovane in v originalni embalaži. Za potrošniško blago, kot so higienski izdelki, prehranski izdelki, hrana za hišne ljubljenčke in vina, velja, da mora biti vrnjeno v celoti v prvotnem stanju, tj. neuporabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Če želite vrniti motorna vozila, e-kolesa ali kolesa s pomožnim motorjem, z njimi ne smete prevoziti več kot 40 kilometrov. Poleg tega izdelki, ki jih vračate znotraj zgoraj navedenega roka, ne smejo vsebovati nevarnih snovi, kot so bencin, maščobe, olja itd. Pred vrnitvijo je treba navedene nevarne snovi iz izdelka popolnoma odstraniti. V nasprotnem primeru do vračila denarja niste upravičeni. Izdelkov, ki ste jih prejeli z dostavo na dom, ni mogoče vrniti v trgovine HOFER. Če želite vrniti izdelek, stopite v stik z našim Oddelkom za informacije in pomoč strankam. Glede na vrsto izdelka se boste s kurirsko službo dogovorili za prevzem izdelka ali pa vam bomo poslali etiketo za brezplačno vračilo izdelka. Postopek vračila je za vas brezplačen.
Kupec lahko izvrši pobot medsebojnih terjatev le v primeru, da je nasprotna terjatev v povezavi s terjatvijo, ki jo kupec želi pobotati, ali če je terjatev kupca ugotovljena z odločbo sodišča, oziroma jo je družba HOFER pripoznala.
Naročeno blago ostane v lasti družbe HOFER vse do celotnega plačila blaga iz posameznega naročila.
Kot veljavno se uporablja slovensko pravo in prisilni predpisi EU s področja varstva potrošnikov ter morebitni drugi prislini predpisi ob izključitvi Konvencije Združenih narodov o mednarodnih pogodbah o prodaji blaga (CISG). Za reševanje morebitnih pravnih sporov je pristojno sodišče, ki je pristojno glede na stalno ali običajno prebivališče kupca.
Potrošniki imajo možnost pritožbe prek spletne platforme za reševanje sporov pri EU: http://ec.europa.eu/odr. Svojo pritožbo lahko vložite tudi neposredno pri nas na e-naslovu: info@podpora.hofer.si.
Če so, ali če postanejo posamezne določbe teh Splošnih pogojev poslovanja in/ali pogodbe s kupcem neveljavne, to ne vpliva na veljavnost ostalih določb teh Splošnih pogojev poslovanja, ki še naprej veljajo za obe pogodbeni stranki. Če je neveljavna zgolj posamezna določba, si bosta pogodbeni stranki v obojestranskem interesu prizadevali za dogovor o novi določbi, ki bo po ekonomskem namenu najbližje neveljavni določbi.
Pri izdelkih, ki ste jih kupili v naši trgovini in ste zanje prejeli potrdilo s kodo naročila, sklenete pogodbo v trgovini HOFER. Blaga vam v tem primeru ne izročimo takoj, temveč vam ga pošljemo.
Postopek naročila:
Kodo naročila lahko spletno unovčite do izteka roka za vnovčenje, ki je naveden na potrdilu s kodo naročila. Če kode naročila ne unovčite do konca obdobja veljavnosti, vam bomo v kateri koli trgovini HOFER ob predložitvi računa in kode naročila vrnili znesek kupnine.
V primeru vračila izdelka ali preklica naročila v primerih, ko ste v trgovini HOFER plačali izdelke, kodo naročila pa nato unovčili prek spleta, je vračilo denarja mogoče izključno v eni od trgovin HOFER ob predložitvi računa in bona s kodo naročila.
Vaše naročilo pomeni ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. HOFER prejem naročila nemudoma potrdi v elektronski obliki. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prejmete potrditev vašega naročila s strani družbe HOFER.
Jezik pogodbe, naročila in poslovne komunikacije je izključno slovenski. Prodaja poteka le v količinah, običajnih za gospodinjstva, in le odraslim kupcem (osebam po dopolnjenem 18. letu). S tem ko kupec odda naročilo preko spletne trgovine HOFER dostava, potrjuje, da je star najmanj 18. let in da je polno poslovno sposoben.
Postopek sklenitve pogodbe:
Plačilo se lahko izvede z debetno oz. kreditno kartico (MasterCard, VISA), z Google Pay ali Apple Pay. Šteje se, da je plačilo izvršeno na dan, ko lahko HOFER razpolaga s plačanim zneskom. Če kupec zamuja s plačilom, lahko HOFER zahteva plačilo zakonitih zamudnih obresti. Če zaradi zamude nastane škoda, za katero je odgovoren kupec, lahko HOFER uveljavlja povračilo takšne škode. Če zaradi prenizkega stanja na računu ali zaradi napačnih podatkov o računu banka ne more izvršiti bremenitve, mora kupec družbi HOFER povrniti morebitne bančne stroške povratne bremenitve. Pri plačilu z debetno oz. kreditno kartico, z Google Pay ali Apple Pay se bremenitev izvrši ob zaključku naročila.
V primeru naročila izdelkov s starostno omejitvijo ima dostavljalec pravico predhodno zahtevati od kupca, da z javno listino, s katero se dokazuje istovetnost oseb, izkaže svojo starost. Osebam mlajšim od 18 let, ki se ob prevzemu blaga ne nahajajo v spremstvu odrasle osebe ali se ne identificirajo oziroma izkažejo svoje starosti se alkohola ne more izročiti.
Imate pravico, da v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopite od kupoprodajne pogodbe, ki ste jo sklenili v spletni trgovini HOFER dostava. Rok za uveljavljanje pravice do odstopa začne teči z dnem, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo za to pooblastili, prevzeli blago v posest. V primeru delnih ali ločenih dostav začne rok teči s prejemom zadnjega izdelka. Da bi lahko uveljavljali pravico do odstopa, morate HOFER s podajo izrecne izjave o svoji odločitvi obvestiti o odstopu od te pogodbe. Izjavo o odstopu od pogodbe lahko pošljete po pošti Oddelku za informacije in pomoč strankam na naslov »HOFER trgovina d.o.o., Oddelek za informacije in pomoč strankam, Kranjska cesta 1, 1225 Lukovica« ali po e-pošti na elektronski naslov info@podpora.hofer.si. Uporabite lahko priloženi obrazec o odstopu od pogodbe. Če boste uporabili možnost elektronskega pošiljanja izjave o odstopu, vam bomo nemudoma poslali elektronsko potrditveno sporočilo o prejemu vašega sporočila. Obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe ste poslali v roku, če ste ga poslali pred iztekom 14 dni od dneva prejema izdelkov.
Če želite uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, vas prosimo, da v roku 14 dni stopite v stik z našim Oddelkom za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386 1 8646600, e-pošta: info@podpora.hofer.si), da bomo lahko organizirali postopek vračila. Alternativno lahko odstop od pogodbe sprožite tudi preko svojega uporabniškega računa v razdelku »Zgodovina naročil« (velja le za stranke z uporabniškim računom). Glede na vrsto izdelka se bo pristojni dobavitelj z vami dogovoril za prevzem ali pa vam bomo poslali etiketo za vračilo izdelka, s katero boste izdelek lahko vrnili preko Pošte Slovenije. HOFER nosi stroške vračila izdelka.
V primeru veljavnega odstopa od pogodbe vam bomo znesek plačila povrnili nemudoma oz. najpozneje 14 dni po datumu, ko je bilo blago prevzeto ali ko je paket, ki ste ga poslali sami, prispel k dobavitelju ali v naše centralno skladišče. Povračilo zneska kupnine je odvisno od prvotnega izbranega načina plačila posameznega naročila. Če ste izdelek plačali spletno, vam bomo kupnino povrnili na vaše prvotno izbrano plačilno sredstvo. Morebitno zmanjšanje vrednosti morate povrniti le, če je ta posledica ravnanja z izdelkom, ki ni bilo nujno zaradi preverjanja kakovosti, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo blaga v eni od trgovin HOFER ni mogoče.
Pravica do odstopa od pogodbe ne pride v poštev: