Opozarjamo, da se s predvajanjem videoposnetka podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.
Palce v zrak drage mame, tete, bratje, sestre, tatiji in botri, saj je ponovno napočil čas, da s HOFER CENO naredimo sceno. Tokrat s pomočjo ene in edine, ki kot po tekočem traku „štanca“ rime, MASAYAH.
Zakaj je najbolj fer na HOFER blagajni?
Predstavljajo kar 90 % naše ponudbe. Ker sami nadzorujemo njihovo kakovost in ceno, vedno zagotovimo najboljše razmerje med njima.
Odločitev proti programu zvestobe in s tem povezanimi stroški je odločitev za nižje cene izdelkov – in to za prav vse kupce. Brez izjeme.
Z učinkovito logistiko omogočamo dnevno svežo dostavo sadja in zelenjave v vse naše trgovine, manj odpadkov ter zavržene hrane.
Kot globalno podjetje naročamo določene izdelke v velikih količinah, kar za kupce doma pomeni občutno nižjo ceno na kos.
Nižji stroški načrtovanja, gradnje in opremljanja trgovin se odražajo tudi v nižji HOFER CENI. Poleg tega se naši kupci počutijo „domače“ v prav vsaki HOFERjevi trgovini.
Opustili smo predvajanje glasbe, otroške kotičke in (pre)pakiranje izdelkov. Varčujemo pa tudi s čiščenjem vozil in zalivanjem z deževnico ter izkoriščanjem energije iz sončnih celic.
Velik lajk za kakovost, velik lajk za ceno, ogromen lajk za raznoliko ponudbo iz našega aktualnega letaka.
E-poštni naslov in geslo se ne ujemata. Prosimo, preverite svoj vnos. Vaše geslo morda ne ustreza našim novim varnostnim zahtevam. V tem primeru kliknite »Ste pozabili geslo?« in ustvarite novega.
Dostop do vašega profila je bil začasno onemogočen. Prosimo, poskusite kasneje.
Vaš profil še ni aktiviran.
Ali:
Opozarjamo, da se z aktivacijo teh gumbov omogoči njihova uporaba. V primeru uporabe gumbov, se vaši osebni podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.
{{modal_title}}