Opozarjamo, da se s predvajanjem videoposnetka podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.
Količina: {{cartEntry.qty}}
{% for variant in cartEntry.entryVariantsSelected %}
{{variant}}{% if !loop.last %}, {% endif %}
{% endfor %}
{% if cartEntry.relatedServices.length %}
{% for service in cartEntry.relatedServices %}{% if loop.first %}+ {% else %}, {% endif %}{{service.name}}{% endfor %}
{% endif %}
{% endif %}
{% endfor %}
{{ "Prikazanih je {0} od {1} izdelkov"|replace('\{0\}', miniCartItems, 'g')|replace('\{1\}', totalUnitCount, 'g') }}
{% if bottlesRule.bottles.length %}
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "Če želite dokončati naročilo, dodajte vsaj {0} ali več steklenic."|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Nakup vina
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Sprememba naročila
Dokončaj spremembo
Ali ste prepričani, da želite spremeniti naročilo?
Če želite spremeniti svoje naročilo, bo to začasno vrnjeno v vašo košarico.
Lahko spreminjate količine, dodajate ali odstranite izdelke in znova dokončate naročilo.
Spremembo lahko kadar koli zaključite in ohranite svoje naročilo, kot je bilo prej.
Vaša trenutna košarica bo shranjena in vam bo po spremembi ponovno na voljo.
Časovna omejitev spremembe naročila je potekla
Vaša seja je potekla
Vaša seja bo kmalu potekla
Kmalu zaključite spremembe, sicer bodo zavržene.
Dodano v košarico
Ne pozabite - v vaši košarici so še vedno izdelki.
Strošek dostave
Z uporabo orodja za samodejno izpolnjevanje podatkov soglašate z našo Politiko zasebnosti.
Kako vam lahko pomagamo?
Kaj lahko storim, če prejmem poškodovane izdelke oziroma naročilo ni dostavljeno v popolnem obsegu?
Pri težavah v zvezi z dostavo izdelka (npr. če izdelek ni bil dostavljen, v primeru reklamacije ipd.) se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam. Ob dostavi izdelka vas prosimo, da v prisotnosti voznika pregledate zunanjost pošiljke za morebitne poškodbe. V primeru vidne poškodbe embalaže skupaj s kurirjem naredite zapisnik o poškodbi. Če gre za manjšo poškodbo embalaže, po sestavi zapisnika izdelek lahko vseeno prevzamete, saj je možno reklamacijo skritih/notranjih poškodb oddati tudi naknadno. Vljudno vas prosimo, da nam ob prijavi poškodbe posredujete slike embalaže (notranje in zunanje), slike poškodb ter dostavne nalepke. Originalne embalaže na zavrzite do konca postopka.
Du erreichst uns Mo - Fr von 07:15 bis 20:00 Uhr und Sa von 07:15 bis 18:00 Uhr.
Bitte beachte: Der Chat öffnet sich in einem neuen Fenster!
Derzeit sind keine Mitarbeiter für einen neuen Live Chat verfügbar.
Du erreichst uns Mo - Fr von 07:15 bis 20:00 Uhr und Sa von 07:15 bis 18:00 Uhr.
Prijava
E-poštni naslov in geslo se ne ujemata. Prosimo, preverite svoj vnos. Vaše geslo morda ne ustreza našim novim varnostnim zahtevam. V tem primeru kliknite »Ste pozabili geslo?« in ustvarite novega.
Dostop do vašega profila je bil začasno onemogočen. Prosimo, poskusite kasneje.
Vaš profil še ni aktiviran.
Ali:
Opozarjamo, da se z aktivacijo teh gumbov omogoči njihova uporaba. V primeru uporabe gumbov, se vaši osebni podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.